Friday, March 15, 2013

It's official...

I'm now an Authorized dealer of Secretleaf International, a local brand of Argan oil-based skincare.

So, pada siapa-siapa yang berminat dengan produk ni, atau nak tahu lebih lanjut tentang produk ni, boleh la email saya di n.asfara@gmail.com ok  ;D


Secretleaf Product & Price List

Below are some paper-cutting yang saya jumpa untuk produk ni :)




p/s : Saya hanya promo/supply produk-produk yang saya guna dan puas hati saje :)


oh, selain Secretleaf, saya juga adalah Mobile Stokis untuk produk SNE, khususnya Beutskin Essence & SNE capsules. Untuk yang nak mencuba, boleh dapatkan trial pack dua2 produk SNE ni dari saya. ctc saya utk dapatkan special price ye *wink wink*



SNE Products & Price List


Free postage untuk produk Secretleaf, Non-member purchase untuk produk-produk SNE dan Trial Pack SNE/Beutskin. COD boleh diuruskan. Free delivery untuk area Shah Alam dan sekitar juga, InsyaAllah :)

So quick, email saya di n.asfara@gmail.com untuk maklumat lanjut/tempahan. C ya! Wsalam.

0 comments: