Wednesday, December 26, 2012

Sharing is Caring ...

Mula-mula agak skeptikal nak try...apa lagi bila tengok harga...hmmm...
Tapi ntah macamana, lepas baca product description & explanation, segala testimoni, dan research sendiri pasal ingredients dia...di samping meng-google juga produk-produk alternatif yang berkonsep 'telan-dan-settle' (dan ternyata gagal dikesan setakat ini)...saya gagahkan juga melabur $$ utk try product yg satu ni....

Saya consume secara paling minimum - iaitu, 2 biji sehari selepas bangun tido/sebelum tido (see! kenapa saya pilih produk berkonsep 'telan & settle'? sedangkan yang tinggal telan je ni pon ada masa saya terlupa jugak nak amik, apatah lagi kalau yang jenis bancuh-minum atau letak-bawah-lidah dll : terlupa + leceh + malas = lebih parah dan berpotensi menjurus ke pembaziran).

Alhamdulillah, lepas seminggu consume, saya dah ada terasa efek dia...bukan pada kulit...(dan tujuan utama saya amik pon bukan untuk memutihkan kulit, tapi lebih kepada kesihatan dalaman ;p)...tapi pada salah satu organ dalaman saya yang pada firasat saya mungkin ada masalah sikit (memang selalu terasa sakit/sebu bila timenye)...1 week makan memang rasa bertambah sakit...come to the 2nd week, Alhamdulillah...takde sakit langsung dah...dan semuanya kembali normal seperti zaman remaja dulu (over...ye saya tau ;p)

mungkin efek ke atas luaran/kulit saya slow sikit sbb saya jenis kurang minum air dan juga peminum coffee tegar, di samping pengambilan produk tersebut dalam kadar minimum...so dia tangkap mana paling dekat dulu la kot :p

so, sbb suka tengok ada efek positif pada diri sendiri...maka saya excited meng-share ke-best-an produk ni dengan orang sekeliling saya jugak... :D

dan lagi best, terjumpa pulak distributor yang tengah buat offer (sampai hujung tahun) and baik....Alhamdulillah. Rezeki la kan. Beli pada harga ahli + free membership and lagi ohsem, dia akan carikkan downline untuk kita...(since dia buat bende ni full time) ... imagine, saya waktu tu tak sampai sebulan pon beli dan tak ada buat apa-apa (selain telan kapsul 2 biji sehari), bila check dalam agent's website, rupa-rupanya dah ada sorang downline (yang saya sendiri tak kenal) dan bonus RM12 dalam statement. hihihihi. just maintain kita punye purchase untuk own consumption sekotak sebulan, nanti tau2 ada je bonus cheque sampai kat rumah ;p rezeki sampingan.... InsyaAllah.

produk yang saya maksudkan tu tak lain tak bukan - BEUTSKIN ESSENCE collagen. (ekceli, dia bukan collagen...tapi bahan2 dalam produk ni yang menggalakkan penghasilan collagen semulajadi & memperbaiki hormon/sel2 dalam badan kita)... feel free to google and you'll find a lot more fascinating informations, testimonials etc etc on this product. Satu lagi produk yang agak convincing pada hemat saya ialah SNE capsule...tapi saya belum mampu nak rekemen sebab saya sendiri belum pernah cuba...! tapi kalau anda nak try...boleh je :P

so apalagi...meh la kontek saya untuk dapatkan stok anda ye - n.asfara@gmail.com / BB Pin : 280DD2A3


Promo Package (until 31 Dec 2012) :
Beutskin Essence : RM240 (including postage) + free membership + free downline


SNE capsule : RM220 (including postage) + free membership + free downline

For the time being, saya jual 2 produk di atas sahaja (sebab kurang arif/familiar dengan produk2 yang lain tu)....tapi kalau anda pernah atau nak cuba produk-produk SNE yang lain...saya akan try dapatkan info/stocks dari Distributor saya...InsyaAllah


Other SNE products :
SeaBuck Activ 
Excel Tea
Artercardy Essence
Wis-D Essence
Rebond Essence
Vital + Essence
Bio Feminine 
Annie
Shamone
(Website: http://www.snemarketing.com )

0 comments: