Tuesday, January 11, 2011

Barleygreen...I'm loving it!

pic taken from barleygreen4health


In love with this product for years. But have stopped taking it atas sbb2 kemalasan ketidakesempatan utk membancuh. hehehe. *and yeah, i still have a bottle of it at home*

The last time i took it, sinusitis saya hilang dengan CEMERLANG. kenapa saya kata cemerlang?

Kerana, sebelum mengamalkannya - pegang penyapu shj boleh membuat saya bersin dengan jaya sekali. Tapi setelah lebih kurang 3 minggu-sebulan meminum ia, saya mampu memasukkan kepala ke bawah katil utk menyapu tanpa sekelumit rembesan hidung sekalipun!

Selain sinusitis, ia juga mampu merawat, or at least, membantu penyembuhan cancer. Ini berdasarkan pengalaman cousin saya yg dikesan mempunyai ketumbuhan di usus (cancer stage awal). Lepas mengamalkan barleygreen (and of course rawatan2 dokter yg lain) - ketumbuhan tersebut mengecut sendiri and alhamdulillah dia dah kembali sihat :) *oh,ayat diparagraph ini buat sy rasa sprti pakar perubatan berjaya*

Satu lagi, this product also can helps to heal luka2, especially luka pembedahan dengan cepat. This is based on my auntie's experience when she had a major operation sometimes ago. She took it immediately after she had the operation in the hospital - and bila nak discharge and nurse nak tanggalkan tube dari badan dia, kemain susah sbb luka dah kering and daging dh melekat dekat tube. *agak skeri - maka dinasihatkan pengambilan barleygreen selepas segala aparatus yg berkenaan telah ditanggalkan dari badan ye tuan puan*

No! No! Saya bukan hendak menjual product ini...sekadar berkongsi pengalaman sacheee ye. TETAPI kalau berminat nak try, cousin saya ada menjualnye sbb i dont think local pharmacies ada jual mende ni.

Tip : Tambah sesudu madu & minum dingin - rasa macam air tebu! :D

Dan kenapa saya tetibe buat entry pasal barleygreen ni?
Ini adalah kerana ia merupakan salah satu resolution saya untuk 2011 - iaitu kembali meminum barleygreen dengan jayanya! *InsyaAllah, amin*

** more info on barleygreen at The Barleygreen Story

2 comments:

Lissa Ahmad said...

oyek, boleh kirang kan sinus. kene bgtau pakcik ni.. thanks bu!

Nurul said...

yoi.
it's good for BF mommies too :)